پست ثابت وبم




دختری که از ماه امد

بگذار اب ها ساکن شوند تا عکس ماه و ستاره ها را در وجود خود ببینی

 

سلام به وب من خوش اومدی

 

اینجا یه وب ساده نیست

 

من تو این وب سعی میکنم  همه چی مطلب بزارم

 

بله درسته همه چی از

 

ترول گرفته تا عکس دخترونه

 

جک، داستان،عکس فیلمهای کره ای ،اخبار، کلیپ،عکس بازیگر ها

 

،معرفی جدیدترین انیمیشن ها،مطالب دخترونه،اهنگ،مطالب عاشقانه و...

 

اگه مطلبی هم خواستید حتما بهم بگید

 

 

لطفا همه ی مطالب رو بخونید

 

 

اگر 3 تانظرتو وبلاگم بدید لینکتون میکنم

 

 

لطفا تو نظر سنجی ها شرکت کنید

 

 

اگر اونایی که لینکشون کردم تو وبم دیر به دیر سر میزنن و نظر میدن

 

 

من هم از تو لینکام حذفشون میکنم

 

 

و هر فصل یه لینک تکونی حسابی داریم

 

 

همه ی حرفام همین بود

 

 

خوش بگذره بای

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در چهار شنبه 29 مرداد 1398برچسب:,ساعت 12:26 توسط ملیکا |



      قالب ساز آنلاین